Brand is not the Logo!

De mici, cu totii avem o porecla, o semnatura, mazgalita in toate caietele, oracolele, uneori chiar si pe toate bancile. Il consideram logo-ul nostru?!

Intotdeauna cand ne gandim la un brand, prima data ne vine in minte logo-ul lui. Asta inseamna ca este primordial in orice campanie a unui produs? Ei bine, nu! Asta am aflat la evenimentul anului in marketing, unde Martin Lindstrom a spus “Forget about the logo!”

Am aflat de evenimentul organizat de Brandemotion si mi-am dorit enorm sa il ascult pe Martin (cel mai tare branding guru al lumii), fiind cucerita de munca lui dupa ce am citit Brandwashed si Buyology. Alaturi de dragii mei prieteni de la Hit Yourself Consulting, am ajuns la aceasta conferinta inconjurata de 400 de oameni cheie din marketing, pr, it si advertising.

Agenda mea a fost umpluta in 8 ore de notite, scheme, idei, iar viziunea mea a fost schimbata cu privire la multe proiecte. Dupa ce l-am ascultat pe el, totul a devenit mai intens, dar si mai simplu. Am renuntat la stresul cu logo-ul si am ajuns sa cred in puterea povestilor. Vinde vise si speranta! Foloseste-te de simturile consumatorului si lasa-l pe el sa aiba “the final touch”.

A fost o zi in care am invatat atat de mult si totusi prea putin. Dar cu siguranta, m-am redescoperit ca si cumparator.

A voastra marketing freak,
Bioana

 

 

 

 

 

 

Sursa foto

Leave a Reply